.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال تا پایان دولت
معاون رئیس جمهور در چالوس از افتتاح قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال تا پایان دولت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور در بازدید از قطعه ۲ آزاد راه تهران – شمال در چالوس، گفت: روند احداث قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال ۳۸ درصد پیشرفت دارد و تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد.

 

او با بیان اینکه ساخت این طرح در مقایسه با بازدید ماه تیر از سرعت خوبی برخوردار است، افزود: برای تکمیل این طرح حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

 

نوبخت گفت: تونل البرز که بیش از ۶ کیلومتر طول آن است بزرگترین تونل منطقه آزاد راه تهران شمال است که ۵ کیلومتر راه را کوتاه می‌کند.

 

معاون رییس جمهور افزود: قطعه اول ۶۰ کیلومتر مسیر تهران - شمال را کاهش داده است و مردم استقبال خوبی از این طرح داشتند.

 

نوبخت با بیان اینکه بزرگترین تونل مسیر که هم اکنون بازدید کردیم در حال اتمام است، گفت: شرایط همکاری دولت و بنیاد مستضعفان تاکنون بسیار خوب بوده است.

 

او افزود: ۳۴۰۰ میلیارد تومان تا پایان امسال برای تکمیل قطعه دوم سرمایه گذاری می‌شود تا بتوانیم پایان دولت دوازدهم شاهد بهره برداری آن باشیم.

بیشتر بخوانید:

 

نوبخت با بیان اینکه فقط ۴۷ کیلومتر از قطعه دوم آزاد راه تهران شمال باقی مانده است، گفت: برای قطعه دوم آزاد راه تهران شمال ۲هزار میلیارد تومان پیش بینی شده بود که تاکنون ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد، اما با توجه به تورم مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان به ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که با همکاری خوب دولت و بنیاد پروژه توقف نمی‌شود و فعالیت ادامه دارد.

 

معاون رئیس جمهور افزود: امروز همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی از طرح بازدید کردیم تا به دشمنان ایران اسلامی بگوییم راه سردار سلیمانی ادامه دارد و به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی توسعه عمرانی در کشور رو به افزایش است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.